14 juli 2009

Sköna semester!!!

Rackarn´s va skönt det är med semester....
Barnen har varit med farmor och farfar över helgen på Österlen med husvagn.
Mysigt för dom och lite skönt för oss att få en liten paus.

Jag och David tog en tura på fredagkvällen. Jätte mysigt.
David hade länge längtat efter det. God öl och mysiga trubadurer så blev kvällen perfekt.
Vi hade ju hade after work en fredag på Sundsbussarna, och då köpte man två öl men betalade bara för en. Och det gällde fram till klockan 20.00.
Och jag trodde att det var så även i fredags. Så när klockan var lite i åtta så bad jag David att gå och köpa några öl till så har vi så det räcker under kvällen. (snåla som vi är) Han köpte sex eller var det åtta stycken, och då hade vi redan några sedan innan på bordet. Det såg ju inte klokt ut.
Jag sa till David att vi låtsas att vi sitter här och väntar på några vänner, och tittar lite på klockan då och då. Men....nä....dom dök visst inte upp. Undrar var dom tog vägen?
Jag skrattade så jag hade ont i magen......

På lördag kvällen så målade vi om barnens lekstuga invändigt. Lagom pyssel sådär en lördag kväll.

Och igår hämtade vi barnen igen.
Lika skönt som det är att lämna iväg dom ett tag, lika skönt är det och hämta hem dom igen.
Och snart så börjar Davids semester och då är vi alla hemma, tillsammans.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar