8 juli 2009

Jag vill bara berätta.....

Jag är så himla glad för min familj alla mina fina vänner, alla nära och kära!!!!!
Verkligen verkligen!
Jag uppskattar ärlighet mer än något.
Jag vill att ni ska veta att jag önskar att ni berättar om det är något ni undrar över eller tycker att jag har sagt något dumt. Ta det med mig direkt, gå inte grubbla, utan ta det med mig med en gång.
Det uppskattar jag jätte mycket.
Jag har sedan Michael Jacksons bortgång, funderat väldigt mycket över livet. Det gör jag i o f sig ganska ofta, men mer just nu.
Man kan absolut inte ta något för givet, det fick jag känna på även när min älskade pappa gick bort -03.
Det är viktigt att kunna ge en vardaglig komplimang, berätta att man tycker om någon, saknar någon m m.
Gör det när du känner för det, vänta inte med det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar