28 april 2010

Söndags-kalas och faster-mys....

Här kommer lite nya bilder.....

I söndags så gick vi till Härningevägen 99 för att fira Micke lite. En underbar promenad genom skogen med vitsippor överallt och solen som värmde.
Noah satt hos mormor och visade upp sitt fina leende för henne. Tyvärr så hann jag ju inte ta kort precis när han log.



Sen fick han bekanta sig med Jeppepeppe oxå......

Och igår så kom lillmormor, farmor Dagny och alla mina fastrar, utom en, på besök. Det är alltid lika roligt att träffa dom. Jag blir varm i hela kroppen när jag träffar dom... synd bara att det inte blir så ofta. Tyvärr så tog jag inget kort på faster Ulla och lillmormor....det får bli nästa gång istället.


Och vidare uppdatering angående hösten.....
Nu har vi tagit ett beslut. Barnen börjar i Strövelstorp till hösten. Och som jag har sagt innan så känner vi både ett lugn och sorg inför det.
Men så här får det bli, och det känns skönt att äntligen ha tagit ett beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar