23 april 2010

Är det någon mer än jag...

Som har lagt märke till mannen som alltid alltid är med i svenska underhållningsprogram med publik? Allsång, Sommarkrysset, Så ska det låta m m.......han sitter alltid själv, längst fram och helt uppslukad av det som sker på scenen.
Jag måste säga att jag personligen tycker det känns lite underligt och nästan lite läskigt....

Lite mer tankar om hösten....
När jag skrev om det i förra inlägget så tog jag bara upp rent praktiska tankar, men det finns ju så klart så mycket mer. Jag blir ledsen av bara tanken att dom ev. skulle sluta på Blåklockan till sommaren. Det känns som att vi berövar dom på ett helt underbart år där dom kommer att bli så starka som individer. Men samtidigt så känner jag lättnad om jag tänker på att dom ev. skulle börja i Strövelstorp och kunna ta skolbussen och lära känna kompisarna här omkring.

1 kommentar:

  1. Tror de blir super att börja i strövelstorp. Alltid roligt med kompisar hemifrån så att säga =) Att växa upp med o gå tillsammans med länge!

    SvaraRadera