9 december 2009

Wow....nästan en hel månad sedan...

Det måste ju vara rekord!
Den sista tiden har allt verkligen rullat på i en "väldans" fart. Och det har hänt jätte mycket.
David har blivit morbror till en liten flicka, jag har helt plötsligt gått mer än halva tiden av min graviditet, Isabell har tappat två tänder inom loppet av två dagar, huset är till försäljning (och vi har äntligen fått några bud) och julen är snart här.

Och idag fick jag även lust att ändra layouten, men på vägen så tappade jag bort bloggarna som jag brukar gå på. Har någon registrerat vad adresserna var, hör gärna av er, då hade jag blivit överlycklig.
Och än är jag inte helt nöjd. Vi får väl se var det landar.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur går det med husförsäljningen? Vart ska ni flytta? Det finns ett hus till salu på Stampehusvägen 11... ;o)
    Hoppas allt är bra med er alla.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Vi har köpt oss ett hus i lilla Spannarp som ligger mellan Åstorp och Varalöv. Lite närmre Hjärnap....Men ska Zaina och Joakim flytta?
    Annars är allt bra här (förutom lite fot-ont)
    Hälsa alla!
    Kram

    SvaraRadera