13 december 2009

Här ligger jag.....

Idag är det den 13:e december och jag ligger helt pall. Igår kväll så gjorde jag en ordentlig vurpa och gjorde illa min vänstra fot. Jag landade platt på magen, får mer eller mindre panik och håller på att svimma. Barnen blir livrädda och sitter och klappar mig och gråter.
Herregud vilken kväll!
Förhoppningsvis så är det endast en stukning, men jag kan inte gå på foten utan får hoppa runt med kryckor.
Å vi som skulle ha en mys dag idag. Åka upp till svärmor och svärfar och gå en runda i skogen och äta gott för att sen åka in till Ramlösa Brunnspark julmarknad. Men nej nej.....här ligger jag och resten av familjen är iväg. (lite synd om mig är det faktiskt)

Men vi hade riktigt mysigt igår i alla fall. På förmiddagen så åt vi en långfrukost med julmusik i bakgrunden.
På fredagen hade jag och Mio varit i Klippan på Klippans yllefabrik och köpt lite ullgarn, som hela familjen satt och nysta och drack kaffe och åt pepparkakor.
Senare på eftermiddagen så var det gymnastikuppvisning på IH. Isabell var så uppspelt och längtade dit medan Mio inte såg fram emot det så värst mycket. Han ville bara titta på....
Även mormor, lill-mormor och mostrarna var där och tittade.
En helt underbar dag ända fram till kvällskvisten.....



Och mitt i allt detta så har vi sålt huset. Äntligen! Och vi fick 80' mindre än vad vi begärde, och vi är riktigt nöjda.
Nu ska bara dom sista bitarna falla på plats.
(Undrar om vår lilla katt kände detta på sig och flyttade hemmifrån? Hon har varit borta i över en vecka nu....hon ville kanske inte alls flytta här ifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar