21 februari 2010

SPORTLOV!!!!

Åååh så skönt med lite ledighet!
Är ledig denna vecka och sen arbetar jag bara två veckor till (8 arbetsdagar).
Den 15 mars får vi tillträde till det nya huset och måndag-fredag så tänker vi att vi ska fixa lite i huset, sen inflyttning under helgen därpå. (Samma helg som Mio och Isabell fyller 6 år...)

Jag sa till David idag att jag tror aldrig att jag kommer att gå tiden ut, bebisen kommer att vilja komma ut tidigare. Vi hoppas inte att det blir så, men så känns det just nu. Men nu när jag har sagt det, så tänker vi inte mer på det utan vi hoppas att det lilla pyret tycker att det är varmt och gott där inne och vill stanna åtminstone tills påsk helgen.

För övrigt så har vi det lugnt och skönt. Packar lite varje dag och har packat en hel del och det känns skönt. David var på tippen idag och körde iväg gammalt skit. Skönt att ha det gjort.

Ikväll så har bror min varit här och hjälpt mig att få rätt på det där men uppladdningen av bilder till bloggen och facebook. Äntligen så funkar det. Tack tack min allra bästaste bror!

Så här kommer lite bilder från vårt nya hus.....


Köket ska vi måla om (vi har samma färg här i Rydebäck och vi är riktigt trötta på att den här gröna färgen förföljer oss)





Fler bilder från olika håll kommer, men nu får jag krypa ner i soffan och mysa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar