10 maj 2009

Några turer senare....




Helt plötsligt så dök det upp ett annat after-work gäng, och i detta gäng kom brorsans flickvän. Helt oväntat, men rackarn´s va roligt.
Anna och Ida var helt i sitt esse. Och dom ville så gärna visa sina fina ben OCH skor. Gulle er!
Båten höll knappt på att komma i land, det tog sin lilla tid men till slut nådde vi hamnen. Vi hade säkert klarat oss ganska bra på båten. Med dricka, mat, musik och väldigt gott sällskap så kunde det inte bli mycket bättre.
Men efter båten så begav vi oss först till Helsing och sen vidare till Utposten. Runt ett blev det hemgång för mig och syrran. (vissa skulle ju klart vidare till Pianobaren, undrar vem?)

2 kommentarer:

  1. Hej kära "svägerska"!
    Vilka fina bilder du har på din blogg, tänk va kul vi hade, de var verkligen lyckat. Två goa glada after work gäng blir en oslagbar kombination. Jag ångrar att jag inte hade min kamera. Om du har fler bilder på mina kollegor får du gärna maila mig dem, så ska jag sätta upp dem på jobb. Ta hand om dig och hälsa din fina familj. Många kramar ifrån Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har tyvärr inte fler bilder på ditt glada gäng....hoppas att vi springer på varandra vid fler tillfällen. Kram på dig fina fina!

    SvaraRadera