4 april 2009

Nu var det avklarat....

Barnens 5-års kalas, alltså. Tänk att vi kunde sitta ute idag, helt underbart väder. Barnen kunde springa helt fritt, och spring i benen det hade dom.
Sen kom ju "hönsakaddoran" Elsa på ett litet besök och behövde ha lite hjälp med att leta upp påskägg. Barnen blev helt till sig.
Det har gått hur bra som helst och barnen har så underbara kompisar. Det blev en salig blandning av barn, både från gamla förskolan och lite från nya.
Men nu dröjer det ett år till nästa och det är ganska skönt.

Det är ganska konstig hur livet "ter" sig ibland......
För många många år sedan var jag tillsammans med en kille som hette Robert och han träffade en kvinna här hemma i Helsingborg medan jag läste på min trädgårdsutbildning i Järna. (dom är inte tillsammans längre). Men denna kvinna har en dotter som går på samma dagis som Mio och Isabell, och hon var här idag och firade barnen.
Min kusin (som under en period kändes mer som min syster), var tillsammans med en kille som var bror till Robert. Min kusins fd har idag har barn med en annan kvinna, och denna flicka var oxå här idag.
Plus att underbara Milla, som oxå har varit som en syster en gång i tiden, var här idag med sin jätte fina son Erik.
Är det någon som över huvudtaget förstod vad jag nyss skrev?
Jag förstår om ni tycker att detta var rena rappakaljan........
Men jag är så himla glad för alla dessa kära återseenden.
Å jag älskar min David och våra barn så in i beng!
Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar