3 april 2009

Nu är det påsklov för hela slanten...

Skulle varit inne och jobbat idag men det slutade till sist med att jag inte behövdes i allafall. Ganska skönt, min mage är lite i uppror för tillfället och hostan håller mig vaken om nätterna. Hoppas att förkylningen vill släppa nu under lovet.

Lite annat som händer i mitt liv för tillfället......
Vi är några kolleger som går på pilates på onsdag kvällar, som okunnig kan man ju tro att detta är en lätt träningsform, men ack nej ack nej....så fel. Har ni inte provat, så prova....
Det är en kille som heter Stefan som tränar oss, och han är så otroligt duktig. Han har en träningsstudio på Råå, www.pilateshelsingborg.se.

För övrigt så blir vår trädgård mer och mer vår egen. Vi har precis gjort klart pilestaketet runt vårt trädgårdsland, David har lagt lite smågatsten framför barnens lekstuga, skärmat av våra soptunnor med ett litet pilestaket även där. Och fortsättning följer.......

I morgon blir det barnkalas. Vi får väl se om det kanske dyker upp något oväntat, kanske en liten Hönan Agda? Vem vet....? Det blir en alldeles lagom skara, 12 st troll.

Nä, nu får jag försöka att ta mig för något. Men det går som sagt på halvfart.
Kraaaaam!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar