15 januari 2012

God fortsättning till er alla!

Julen har varit här på blixtvisit i år...usch så känns det. Den var alldeles för kort...mer mysiga kvällar i goda i vänners och familjens lag önskar jag mig...
Vi hade verkigen en härlig jul...
Vi började med att vara hemma hos mamma o Micke på lilljulafton tillsammans med Mickes barn Anna och Johan och deras respektive och så kom så klart min älskade bror också dit...


(här försöker brorsan att stämma en ukulele, tror jag?)

På julafton så kom mamma o Micke hit vid lunch sen bokstavligen så mös vi heeela eftermiddagen och kvällen.
Som min fina vän Ann sa för några veckor se´n, så känns livet så enkelt och rätt när vi umgås med dom. Det flyter på och det blir väldigt sällan några missförstånd. Och blir det så, så kan vi prata om det på ett konstruktivt sätt och oftast så är det ganska lätt att reda ut vart det blev fel någonstans...(önskar att det skulle gå på fler håll)

Våra älskade älskade barn! Fina ni!!!!

Dagens spexare...lille Noah :-)

Nu har mössan bytt huvud...och lilleman har hittat snapsflaskorna..hmmmm...?


Isabell målade Mickes lillfingernagel och sååå kul vi hade åt det hela dagen...här skålas det!


Glader ;-) hahahaha....



Här testar mormor och Mio Isabells juklapp från morbror Jeppe...ett kareoke "spel" till Wii-et...gick väl sådär ;-)


Nästa "par" att prova...Micke och Bella...nja...inte så värst mycket bättre där heller ;-)


Från jul till nyår...




Det får nog vara allt för denna gång...kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar