6 juli 2011

Sommar sommar sommar....

Nu ska jag snart börja jobba igen....är inte helt redo känns det som. Jag älskar verkligen mitt jobb men att vara hemma med barnen är guld värt. Som alla andra så känner jag att tiden har gått så fort. Noah föddes ju igår ;)
Jag tror dock inte att jag skulle vara mer redo om ett halvår, det är nog bara så här det ska kännas tänker jag. Men eftersom mammaledigt tiden har gått så fort så får jag stora "skälvan" att jag börjar jobba om lite mer än en fyra veckor...Men om jag säger att jag har semester i mer än 4 veckor då känns det ju jätte länge...Så med andra ord så går jag på semester nu :)

Lite har det ju hänt den sista tiden så lite bilder blir det nu.....

Jag går ju en distansutbildning i Bromma och sista kurstillfället då paddlade vi kanot en av dagarna. Jätte härligt!
Här kommer lite bilder från utbildningen.

Underbart söta Sara!

Katrine och Kristina....

Jenny och Ise.....

Isa (min paddelkompis)

Linda-Rebecka och Ursula....

Och jag minsann :)

Här är några av girlsen, Fia, Jenny och Ingrun....

Liza

Vi fick även öva balanssinnet med att gå balansgång eller att åka longboard...här övar Camilla.

Här har Camilla täljt en jätte fin borg och kung....

The one and only Klara!!
Nu ses vi inte förrän i september igen. På tok för länge tills dess :)

Här sticker jag i mellan med ett kort på brorsan och Noah....lilleman fick ha snuttefilten på huvudet när solhatten var borta...


Klara Berryman Klara Berryman!!! Vilket minne du har gett oss!!!! TACK TACK TACK än en gång! Jag kan inte riktigt ännu ta av mig armbandet, vill suga på den karamellen lite till.
Vilken kväll vi fick i Slottshagsparken i Göteborg! Coldplay´s enda konsert i Norden.....
Du bad mig att ta många kort. Många blev det inte kanske men några fick vi till i allafall.....

Brorsans tatuering




En liten kille på trehjuling :)


En härlig kväll vid stranden i Farhult...

Här ser det kallt ut meeeen det var det inte, 25grader i vattnet och härlig kvällssol...


Mio och hans kompis Colin.....


Vi har även hunnit med att paddla kanot med mormor och Micke.


Min båt, som bestod av mig, David och Mio, var först till att drutta omkull. Tur att det var väldigt varmt i vattnet. Andra dagen så var det mormors kanot som lyckades med den bedriften. Skillnaden var bara den att när vi hamnade i plurret så nådde vattnet oss till midjan och inte särskilt strömt, men när mormors båt snurrade runt var det både strömt och djupt....:(

Äntligen framme vid Herrevads kloster där vi skulle tälta.

Två trötta paddlare....



Nu är vi ikapp med tiden....sista korten här är från idag...idag har vi varit iväg hela dagen.
Först Ikea, Väla, hemma hos fam. Nilsson/Joneman och till sist på kalas hemma hos bror min. En riktig maraton dag.....

Här i väntan på att vi skulle bli klara.




Hemma hos Sara o Fredrik o Hilma....

Och sist ut var ett 26 års kalas för bror min....och äntligen äntligen så träffade vi Tompa, Sten, Vesta och Greta :)
På tok för länge sedan vi träffade dessa underbara människor.




Nu känns det som att det blev mest bilder denna gång. Men men så får det bli den här omgången...vi har ju några veckor kvar av sommaren. Så det lär ju bli lite fler sommarkort kan jag tänka mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar