16 augusti 2010

Underbara underbara underbara.....

Jag i har flera dagar känt att jag kan inte önska mig något mer....känner mig så rik på familj och vänner. Å ett underbart hus som vi trivs så himla mycket i. Jag har en så underbar inre känsla i kroppen som är svår att förklara..Underbart!

Idag så har huset varit fullt av barn som skrattar och springer ut och in i full lek. Fantastiskt....
Min kusin Åsa och hennes fina barn Ella och Elliot kom på förmiddagen och helt plötsligt så var grannens barnbarn oxå här och lekte.
Åsa hann inte åka hem förrän en annan granne kom med sina tre barn.
Här kommer lite bilder på Elliot och Noah.....gullepluttar och charmknuttar!

Får jag känna på dig så får du känna på mig :)

"Undrar hur din lilla hansing smakar?" undrar Elliot.....
Förstår inte varför jag inte tog några bilder på dom stora "lönsarna"...kanske berodde det på att dom var över allt och ingenstans....det får bli vid nästa tillfälle....



Igår var Davids sista semesterdag och det var en super mysig dag. Vi gick en promenad i skogen och hade med oss en liten fikakorg och hittade en mysig plats i skogen där vi stannade till.




Och sist men inte minst en bild på vår nya skylt som för tillfället står vid vår infart så att när man kör förbi så vet man att här bor Nilssons.....
Va tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar