6 oktober 2009

Lite nya fotografier....

Idag så var det dax för äppelmos-dax....jag har lovat barnen att göra mos ett bra tag nu, och idag fick vi till det. Äntligen!
Här sitter dom och väntar på att äpplena ska gojsa till sig i grytan för att sedan köras genom assistenten. (jag använder hela äpplet, skrutt och kärnor. Det blir mycket mer smak så tycker jag)
Och här är barnen i full gång.....samarbetet är verkligen på topp.




Här är två supersöta kalasfina tvillingar...för ca två veckor sedan så var Mio och Isabell på kalas hos Alva här i Rydebäck.

Isabell har precis börjat göra modell"poser".

Supersöta underbara Mio....

Klänningen Isabell har på sig har både jag och mamma haft när vi var små. Jag tror vi har haft den som första avslutningsklänning, men den passar Isabell redan nu. Visst är den söt?
(det är inte så tydlig bild, tyvärr)
Mio har lyckats sätta en av sina favorit böcker mitt framför huvudet, lite småkul.....

Lite annan uppdatering...
En sak som nästan aldrig slår fel är att så fort man har sagt att t ex att mitt illamående har försvunnit. Så kommer det tillbaka. I lördags så kom det som ett brev på posten. Inte alls roligt. Idag så har jag verkligen kämpat mig igenom dagen med värsta migränen och illamåendet. Det finns bara en sak, och det är bara att bita ihop. Men jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre.
En annan sak som jag också precis har nämnt var ju att det inte syntes så mycket på min mage, men nu syns det faktiskt lite grann. Mio nämnde det t o m i morse. Mysigt!
Nu är minsann dax för liggande läge.
Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar