8 februari 2009

Äntligen är det igång!!!!!
Melodifestivalen alltså. Jag är en av 3 000 000 som älskar detta. Bara jag hörde introt fick jag gåshud.
Hur tyckte jag då det gick i första deltävlingen? Ja, första gången jag hörde Alcazar så tyckte jag nog den var sådär. Men jag förstod ju på publiken i o med att dom stod upp och applåderade efter uppträdandet att det var bra. Det var nog ändå rätt att dom gick vidare. Sen gillade jag faktiskt Caroline af Ugglas, den var så avskalad och bra på något lustigt vis. Och Emilias låt, den var också mysig.
Hur tyckte ni det gick?

2 kommentarer:

  1. Hej Josenfin! Kul att du också gett dig ut i bloggvärlden. :o)
    Ser fotona på barnen och tänker, vad stora de blivit. Tänk, redan 5år, hur gick det till...? Förra helgen hade vi kalas i dagarna två. Barnkalas med 14 ungar kräver en del av en men det gick bra och Klara var jättenöjd.

    Melodifestivalen ja, Alcazar var en klar vinnare för mig och Emilia helt OK med.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Melodifestivalen!!! Jag vet precis vad du menar med gåshud. Ella, lilla skruttfia, var uppe hela programet och bedömde bidrag med tummen upp eller tummen ner. Våra favoriter var Emilia och Caroline så vi var ganska nöjda med resultatet. Hela familjen längtar till nästa lördag och då tror vi starkt på Måns.
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera